reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Adamcová

Simona Adamcová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nepísať a zabrániť nášmu stretnutiu, len túto prosbu mi ticho splň, len to mi umožní ako-tak žiť ďalej, všetko iné ma bude iba naďalej ničiť. " Franz Kafka, 1921 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Stopy

Simona Adamcová

Stopy

Pýtajú sa, kadiaľ sme prišli, keď nás nevideli kráčať pred nimi, nejde im do hlavy, z ktorej strany sme sa objavili na kopci. Túto trasu im však neprezradím, nepoviem, že sme prešli cez lúku za lesom, kde sa ešte stále drží vrstva snehu s chodníčkom medvedích stôp. Chcem aby sa čudovali, že poznáme aj zákutia, o ktorých sami netušia. Takto tam stojíme, uprostred holých bukových lesov s pokrútenými konármi, akoby už bola jar, akoby už zem voňala naozaj celkom inak.

  • 11. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 433x
  • 0
Odkazy

Simona Adamcová

Odkazy

Po štyroch dňoch strávených v horách sme už úplne stratili pojem o čase. Tento odkaz čítam nahlas za stolom turistickej útulne, potom lístok so slovami neznámej turistky vkladám naspäť do zošita a všetko vrátim na svoje miesto. Dvere sú dokorán, no dnu aj napriek tomu preniká málo svetla, chcela by som zapáliť sviečku, umyť si v potoku tvár a zostať tu ukrytá pred nočným lesom.

  • 23. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 335x
  • 0
Šípky

Simona Adamcová

Šípky

Hlava ma znovu rozbolela, ako vtedy, keď som sa zobudila uprostred noci a viac nemohla zaspať. Spamätávanie sa zo snov, ktoré ma upokojili, no vzápätí sklamali, sny, ktorým som na chvíľku uverila. Tie neskromné túžby sa mi votreli do mysle, želala som si, nech sú pravdou, nočným vypovedaním, ktoré nie som schopná povedať nahlas.

  • 4. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 576x
  • 1
Horské rána

Simona Adamcová

Horské rána

Kým spí, myslím na augustové studené večery za drevenými oknami, na prítmie a miesta na mape, na vrstvy oblečenia a skoré vstávania. Izba, kde visia obrazy s kvetmi vo vázach, kde pijeme z cudzích hrnčekov zázvorový čaj a zaťahujeme závesy. Lampa nad posteľou nesvieti, po všetky tie noci sa mi snívajú zvláštne sny, samé divé psy, stratené deti a prázdne domy.

  • 28. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 896x
  • 1
Pri rybníku

Simona Adamcová

Pri rybníku

Ako priestor pre ticho a nevypovedané, akási svetloplachosť. Miesto pod suchými brezami, túžba nadýchnuť a ponoriť sa. Stojíme na brehu, pozorujeme plaziace sa malé užovky, občas okolo preletia modré vážky a potom plávame až na druhú stranu, cez slnko nie je vidieť ako ďaleko to ešte je, plávame pomaly, aby sme sa rýchlo neunavili.

  • 30. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 510x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu